събота, 25 юни 2016 г.

Лято с книга

Лятото настъпи с пълна сила! Време е за топлината на слънчевите лъчи, за прекрасните дни, прекарани на плажа с приятели, за почивка. И разбира се - за книги.
Обожавам лятото! Точно поради тази причина реших да напиша и този пост. Днес ще споделя с вас някои мои книжни планове за това лято, въпреки че съм сигурна, че в последствие ще се появи все някоя нова книга в него. Но това няма значение в момента. Точно преди началото на пролетта бях написала поста си "Пролет с книга", затова сметнах за интересно да направя подобен, но за лятото.
Затова - усмихнете се, отпуснете се и се надявам поста да ви хареса.
~ Приятно четене ~

Реших това лято да се отдам на класиката в жанра. А именно, на книги, които наистина си заслужават да бъдат прочетени и (разбира се) всички освен мен са чели. Говоря за заглавия, които веднага изникват в съзнанието ни, когато заговорим за книги и тинейджърска литература. А ето ги и тях:

"Целувка за Ана" ~ "Рисунка за Айла" ~ "Звезди за Лола" от Стефъни Пъркинс
Лятото е време за леки и приятни книжки. Такива, които ще ни подарят спокойствието, от което толкова дълго сме се нуждаели през останалата част от годината. Затова и аз смятам да заложа на книги, които ще направят точно това. Чела съм страхотни отзиви за книгите на Стефъни Пъркинс и с най-голямо удоволствие ще прочета и трите!

Поредицата "Хари Потър" от Дж. К. Роулинг
Моля ви, не ме убивайте! Но да, все още не съм прочела поредицата. Истината е, че съм чела само първа и втора книга и те са невероятни, но в последствие отново се запалих по фентъзи романите и така и не я довърших. Но смятам това да се промени. Време е отново да нахлуя в света на магията и вълшебствата, на троловете и магьосниците. Време е за Хогуортс и разбира се - за Хари Потър!!!

"Град от пепел" от Касандра Клеър
Наскоро писах на издателство ИБИС кога смятат да издадат и втората книга от поредицата "Реликвите на смъртните", но с новата корица. И те ми съобщиха страхотната новина, че това ще се случи в рамките на десетина дни !!! Затова с огромно нетърпение очаквам излизането и в книжарниците ♥ Това е поредица, която със сигурност ще прочета! Обикнах света на ловците на сенки още с първата книга, дори с първите няколко страници, и се надявам авторката да не ме разочарова с останалите от поредицата! 

"World After" от Сюзан Ий
Това е поредица, която малко хора са чели, но според мен тя заслужава много повече внимание, от колкото и е отделено!
Преди няколко месеца имах удоволствието издателство ЕМАС да ми предостави копие от първата книга ("Ангелско нашествие") и ще бъде меко казано, ако кажа, че харесах книгата. Защото се ВЛЮБИХ в нея. Представете си книга за един постапокалиптичен свят, примесен със много забавни сцени, любовни премеждия, война за власт и битки за оцеляване. Страхотно, нали? А сега умножете това "страхотно" по 100 и ще разберете колко невероятна е! А съвсем скоро се надявам издателството да отпечатат и втората книга от трилогията. Която между другото носи страхотното име "Пенрин и Краят на дните"! 


Е това беше списъкът ми с част от планираните ми за това лято книги. Но както казах, в него със сигурност ще настъпят доста промени. 
Един съвет - насладете се на книгите си това лято. Не ги четете само защото така сте преценили. 
Четенето е за удоволствие, не е състезание. 

Надявам се постът ми да ви е харесал и да сте се забавлявали! Предизвиквам ви - споделете по-долу в коментарите онези книги, които вие смятате да прочетете, или поне част от тях, през това лято!
~ Весело лято ~

Няма коментари:

Публикуване на коментар