събота, 18 февруари 2017 г.

GIVEAWAY - Победител!

За първи път имам възможност да зарадвам някой читател с книжен подарък и съм адски развълнувана от този факт. За мен бе огромно удоволствие да прочета прекрасните ви коментари, в които отговаряте на поставения от мен въпрос, а именно: "Коя е книгата, която истински е докоснала сърцето ви и защо?". Искрено съм щастлива и благодарна, че някои от вас проявиха интерес и решиха да се включат. Надявам се победителят истински да се наслади на книгата и малкия таен подарък, скрит вътре в нея, който обаче няма да разкривам какъв е, за да успея да запазя магията от изненадата, която очаква новия собственик на това книжно съкровище. Когато аз прочетох "Железният изпит" си помислих как има безброй много читатели, които все още не са се докоснали до тази вълшебна история и съм неописуемо развълнувана, че сега действително мога да я предам в ръцете на човек, който също да обикне приказния свят, сътворен от Холи Блек и Касандра Клеър. Е, стига празни приказки, нека най-сетне пристъпим към тегленето на жребия!


Иии победителят е Гергана Васева! Поздравления! Отговорът ти искрено ме трогна и благодарение на него несъмнено ще дам шанс на "Аз преди теб". Пожелавам ти никога да не се отказваш от книгите и новите, неизследвани светове, които те ни предлагат. И нека всяка твоя мечта, книжна или не, се превърне в реалност!
Ще се свържа с теб до края на деня, за да уточним подробностите около изпращането на наградата.

Искам отново да благодаря на всеки включим се в моя първи GIVEAWAY! Надявам се да продължите да следите блога ми, защото обещавам, че това определено няма да бъде последната ми игра с награди! 
Лека и книжна събота!

Няма коментари:

Публикуване на коментар