петък, 29 юли 2016 г.

Ревю: "Звезди за Лола" от Стефъни Пъркинс

  Животът на Лола е чудат, цветен, ексцентричен и .. различен. Каквото е и тя самата. Всяко момиче, желае да отиде на зимния бал с шикозна, елегантна, но семпла рокля.
Но не и Лола. Желанието и е лично тя да ушие костюма си. Но не какъв да е, а в стил Мария Антоанета! С такава голяма перука, че да може да побере цяла птичка в нея, и с такъв  кринолин, че да се наложи да влиза странично през вратите. Тоалет, с който да заплени всички.
Но списъкът и с желания не свършва до тук.
Второто и желание е родителите и най сетне да приемат гаджето и, което всъщност се оказва доста трудна задача, като се има предвид.. че го мразят.
И на последно място, но не по важност, е никога, ама никога повече да не се налага да се среща с близнаците Бел.
Но съдбата има съвсем различни планове за живота на Лола.. И те определено се разминават с нейните желания.

* * *
  Има книги, които четем на един дъх. Такива, които завладяват сърцето, душата, същността ни. Които влизат под кожата ни и оставят частица от себе си в нас самите. А "Звезди за Лола" е именно такава книга.

 "Понякога грешката не е в нещо, а в някого"

  Може би знаете от по-старите ми публикации, че искрено обичам да поставям разноцветни листчета в книгите си, когато попадна на интересен цитат или пък вълнуващ момент. Е, в момента "Звезди за Лола" прилича на умален модел на дъгата! ;дд

  Обожавам всичко в тази книга! Дори нямам представа от къде да започна. Влюбих се в уникалната идея, в героите (най-вече в тях), в лекият и приятен начин на писане на авторката, в забавните моменти, които искрено ме разсмиваха. Да не споменавам и факта, че Стефъни Пъркинс отново ни среща с така познатите ни герои от "Целувка за Ана" - Ана и Етиен, с което ни предоставя великолепната възможност за пореден път да се насладим на присъствието им. Обикнах дори онези части от историята, в които изпитвах огромна нужда да удуша героите заради ината им.
Но най вече, влюбих се в това, че накрая всичко си дойде на мястото. И сякаш пъзелът отново бе цял.

  Героите, както вече споменах, се превърнаха в едни от любимите ми персонажи още с началото на историята. Всеки един, ненадминат в това да бъде различен.
  Лола.. Тя бе като платно, опръскано с брокат, пайети и багри, във всички цветове на дъгата .. И въпреки всичките пластове плат, перуките и купищата бижута, тя бе себе си. Именно това нейно качество бе причината толкова силно да я обикна.

 "Животът е твърде кратък, за да съм един и също човек всеки божи ден"

  Крикет също се отличаваше от останалите, но по един тих, ненатрапчив и въпреки това, прекрасен начин. Талантът му също бе да твори, да създава но не с игла и конец, а с инструменти. 
Това бе онази сплотяваща частичка, която ги държеше здраво свързани един за друг, макар те самите дълго да не го осъзнаваха.

 "Само защото нещо няма практическа стойност не означава, че не си струва да бъде създадено. Понякога красотата и магията са достатъчни причини"

  Останах силно възхитена, че авторката не бе изоставила своите второстепенните герои, а точно обратното - беше изградила тяхната лична история, но и също така им бе отделила важна и запомняща се част в книгата.

"И ако аз съм звездите, то Крикет Бел е цели галактики"

"Звезди за Лола" е един блестящ, докосващ сърцето роман за силата на първата любов, за смелостта да покажеш същността си пред света и пред самия себе си. Книга, която ще завладее съзнанието ви и, повярвайте ми, дълго няма да го напусне.

4 коментара:

  1. Написала си страхотно ревю! ^^ Щом си останала с толкова добри впечатления от "Целувка за Ана" и "Звезди за Лола", нямам търпение да видя какво мислиш за "Рисунка за Айла" - тя е може би любимата ми от трите ♥

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти ^^
      Аз също нямам търпение ❤
      Книгите на С.П. са невероятни и не се и съмнявай, че и тази ще ми хареса ^^

      Изтриване
  2. Благодаря за поредната интересна публикация. Покрай ревютата ти съм на път да стана фен на Стефани Пъркинс :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За мен е удоволствие да пиша ревюта по книги, които (като тази) толкова много са ми харесали ! Искрено се надявам поне веднъж да се докоснеш до нейното творчество, защото .. повярвай ми.. напълно си струва! :)

      Изтриване