вторник, 28 март 2017 г.

Пролетен GIVEAWAY - Победител!

Ето че настъпи моментът да излъча победителя в моя пролетен GIVEAWAY! За мен бе огромно удоволствие за втори път тази година да получа възможността да създам такава игра и да подаря на някого книга, на която той искрено да се наслади. С думи не мога да опиша колко щастлива и благодарна съм на всички, които проявиха интерес и решиха да се включат. Благодаря ви за прекрасните коментари и отговори на поставения от мен въпрос: "Коя е книгата, която бихте препрочитали отново и отново дори след години?"! Надявам се "Краят на дните" да попадне в ръцете на човек, който също като мен, да обикне трилогията и нейния така вълнуващ финал. Надявам се да хареса и скрития подарък, който ще пристигне заедно с книгата и който умишлено обаче няма да разкривам какъв е, за да успея да запазя магията от изненадата, очакваща новия собственик на това книжно съкровище, жива! Без повече увъртания и празни приказки, време е да пристъпим към изтеглянето на жребия!


Иии победителят е Evitta Krasimirova! Поздравления! Отговорът ти на въпроса ми искрено ме накара да се замисля за непрочетените от мен "детски" книги и благодарение на него съвсем скоро ще посегна към този рафт в библиотеката. И "Алиса в страната на чудесата" ще бъде първата сред тях! ^^ Пожелавам ти книгите никога да не престават да бъдат част от твоя живот, защото именно те придават блясъка на иначе сивото ни ежедневие! С нетърпение очаквам да прочета мнението ти за "Краят на дните"!
Ще се свържа с теб най-късно до утре, за да уточним подробностите около изпращането на наградата.
Искам отново да благодаря на всеки, включил се в моя пролетен GIVEAWAY и най-вече на The Book Chasers, благодарение на които спечелих копието, което днес аз подарявам на някой почитател на трилогията! Надявам се да продължите да следите блога ми, защото обещавам, че това определено няма да бъде последната ми игра с награди! 
Лека и книжна седмица!

2 коментара:

  1. Габи, Габи... Страхотно е, че даваш подобни възможности на други. Аз чета спечелената преди време ,,Железният изпит" и си се радвам като малко дете. :D Продължавай да пишеш и да радваш, да бъдеш все така настроена към света на книгите и да ни показваш невероятния свят, който откриваш!
    Честито на победителя! :)

    П.П. Моя подарък си го пазя. Много ми е важен и скъп. Пак казвам-страхотно е, че даваш такива шансове! Искрено се радвам и аз лично ти благодаря! ^^

    ОтговорИзтриване
  2. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване