вторник, 21 март 2017 г.

Пролетен GIVEAWAY!

Ето че пролетта е вече факт. Мрачните и сковаващо студени месеци отстъпват мястото си на обсипаните със слънчева светлина и ухание на цветя дни, в които най-доброто решение за почивка от света е просто да излезеш сред природата с книга в едната ръка и кафе в другата и просто да се насладиш на момента. Дълго мислих по какъв начин да отпразнувам този така любим мой сезон и най-вълнуващото заключение, до което успях да достигна е един напълно неочакван, както за вас, така и за мен GIVEAWAY!
Наскоро успях да спечеля едно допълнително копие от последната, трета книга от моята може би най-любима трилогия, която завърших наскоро и която бих искала да подаря на човек, който също толкова искрено да обикне този изпълнен с вълнение постапокалиптичен свят. Сюзън Йи е създала удивителна трилогия, способна да накара всеки читател да затаи дъх, докато неистово копнее да узнае развръзката на така пленителната история за "Пенрин и краят на дните". И именно това е причината трепетно да я препоръчвам на всеки любител на антиутопиите! А сега съм неописуемо развълнувана, че мога да зарадвам някой читател с възможността да се докосне до финала ѝ. 
Благодаря на The Book Chasers, защото именно те са причината днес да мога да организирам GIVEAWAY-ят и да подаря на някой не само книга, но и усмивка!

Ето и малко повече за книгата:
Краят на дните" е взривяващият завършек на бестселър-трилогията на Сюзън Ий
Пенрин и Рафи са се спасили на косъм от ангелите и бягат за живота си. Сега най-важното е да открият лекар, способен да поправи стореното от небесните бойци - да върне крилата на архангела и да възстанови нормалния облик на Пейдж. А докато търсят отговори, наяве излизат обезпокояващи истини за миналото на Рафи и отприщват със себе си силите на мрака...

Ангелите пускат на свобода чудовищата на Апокалипсиса и хората се подготвят за война. Заформят се неочаквани съюзи, стратегиите се изменят, но кой ще спечели? Пенрин и Рафи неизбежно трябва да заемат страна в битката за земното царство и са принудени да избират: собствения си вид или любовта?
Тук можете да прочетете и моето собствено ревю за "Краят на дните" - клик!

 Правилата за участие в играта за "Краят на дните" са много прости! 
1) Споделете тази публикация във Facebook профила си и коментирайте тук с линк, за да потвърдите споделянето!
2) Отговорете на следния въпрос долу в коментарите: "Коя е книгата, която бихте препрочитали отново и отново дори след години?"

Не забравяйте обаче в коментара си да оставите и email за връзка! 
Победителят ще бъде избран на случаен принцип чрез сайта random.org. Всеки изпълнил условията ще бъде включен само веднъж. Необходимо е единствено участниците да имат навършени 14 години, тъй като за изпращането на пратката ще ми бъде нужен адрес. Играта е отворена от днес - 21.03.2017 год, до 27.03.2017 год. (включително). Победителят ще бъде обявен в публикация на 28.03.2017, след което ще се свържа с него, за да си получи наградата. Ако не получа отговор от победителят в срок от 3 дни ще бъде изтеглен нов. :) 
Тук ще вметна само, че победителят може да очаква и един малък подарък изненада към своята награда :) Пожелавам ви успех и много много усмивки! Лека и книжна седмица!

23 коментара:

  1. https://www.facebook.com/anjelika.ivanova.8/posts/1409660959077187?pnref=story

    Книгата, която искам да препрочитам постоянно е ""Рай" на Радослав Гизгинджиев. Тази книга ме накара да плача и да се усмихвам след няколко страници. Отвори една нова "врата" в моя живот и ми показа истински важните неща, а и не само. Историята в нея се развива в България, което я направи още по-близка до сърцето ми. Бих я препрочитала докато мога. Препоръчвам я на всеки! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за участието :) Не съм чела книгата, но фактът, че ти е повлияла така силно е достатъчна предпоставка да и дам шанс в съвсем скоро време!

      Изтриване
  2. Книгата която няма да ми омръзне да препрочитам е "Цялага истина в мен" на Джули Бери или някоя от книгите на Сара Дж. Маас, бих ги препрочитала, сега и след години. ^^

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169907316469325&id=100003502038882&ref=bookmarks

    yordankaa.k@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, че се включваш в моя GIVEAWAY :) Аз също съм чела "Цялата истина в мен" и мога да кажа, че имам ясна представа защо тази книга ти е повлияла толкова силно! А Сара Дж, Маас.. тя е просто удивителна! Наскоро прочетох "Двор от рози и бодли" и с нетърпение очаквам да получа възможността да прочета и втората книга от поредицата !

      Изтриване
  3. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1417352698315161&id=100001213347997

    pantovanton@gmail.com

    Книгата, която мога да препрочитам отново и отново е "Къде си, Аляска?", защото винаги намирам нещо ново в нея и защото просто обичам тази книга 😁.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за участието :) Четох книгата преди доста време, но все още си спомням всички онези емоции, които пробуди тя в мен! Прекрасна книга!

      Изтриване
  4. Книгата,която мога да препрочитам без да ми омръзне е "Брит-Мари беше тук", свърших я преди няколко дни, но ми стана толкова любима.Накара ме да се замисля за много неща от живота и ми отвори очите за други.

    https://web.facebook.com/kristiana.cankowa/posts/1687502991265615?pnref=story

    kris_cankowa@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, че се включи в играта ми :) Оо, четох изключително добри отзиви за нея! Несъмнено трябва да и дам шанс ^^

      Изтриване
  5. https://www.facebook.com/lazarmorningstar/posts/1496371900395776?pnref=story

    Книгата,която бих препрочитал отново и отново е "Двор от мъгла и ярост" на Сара Дж.Маас.Обожавам историята,героите и стила на писане на авторката и няма скоро да ми омръзне <3

    lazarlazarovsu@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Искрено благодаря, че си се включил в giveaway-я ми ^^ Наскоро завърших "Двор от рози и бодли" и просто нямам думи, с които да опиша любовта си към нея! С нетърпение очаквам да прочета и другите 2!

      Изтриване
  6. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=784644108359664&id=100004422458237

    Книгата, която няма да ми омръзне да препрочитам е "Принцеса с часовников механизъм" от поредицата "Адски устройства". Свърших я скоро и вече поредицата ми е любима! Обожавам историята, времето, героите.. всичко! <3

    ivanmz999@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за участието! Обожавам "Град от кости", но така и не успях да прочета останалите от поредицата, но смятам това съвсем скоро да се промени! А след нея веднага започвам и останалите от авторката ^^

      Изтриване
  7. https://www.facebook.com/denitza.dineva/posts/10210410406870565

    Привет!

    По принцип не обичам да препрочитам книги, но една от тези, които бих прочела отново, само за да изпитам невероятното усещане след края им е например "Човек на име Уве" :)

    Поздрави,
    Деница

    Имейл за връзка: dens_d@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за участието! Не съм чела нищо от автора, но след толкова позитивни коментари и ревюта, определено трябва да посегна към поне една негова книга :)

      Изтриване
  8. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1406630682721942&id=100001250716733
    Книгата е ,,Илумине'' Просто я обожавам
    Имейл yozii5@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, че си се включила в играта! :) Не съм чела книгата, но е ненужно да споменавам хилядите страхотни отзиви за нея! Май е крайно време да и дам шанс :)

      Изтриване
  9. Споделено :) - https://www.facebook.com/evittaamdi.amdievi/posts/1452801248136326?pnref=story
    Първо искам да благодаря за чудесната игра, която организираш.Мерси!
    За да съм честна книгите които бих препрочела отново,и отново са две.Едната е "Алиса в страната на чудесата" а другата е "Здрач".За първата мога да кажа, че при всеки прочит откривам нещо ново което ме хвърля в размисъл.Явно е вярно,че когато четеш едно и също произведение на различна възраст гледаш на него по различен начин.Колкото до "Здрач" това си е моята първа любов от този жанр книги.Първо беше "Здрач" а оттам насетне всички останали <3 :) .

    Ето email ако случайно ми провърви - evitta25@gmail.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за милите думи и участието ти в играта ми ^^
      Не ме съди, но не съм чела "Алиса в страната на чудесата".. И именно благодарение на отзива ти определено смятам да го направя в най-скоро време! Все пак, по-добре късно, отколкото никога, нали? :) "Здрач" също е непозната територия за мен, но смятам това лято най-сетне да я прочета ^^

      Изтриване
  10. https://www.facebook.com/dan4o83/posts/10208228776188869

    Книгите, които бих препрочел са "Хрониките на Амбър" на Роджър Зелазни и "Мечът на истината" на Тери Гудкайнд.

    dan4o83@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, че си се включил в giveaway-я ми :)
      Не съм чела нито една от двете книги, но може би е крайно време да опитам нещо ново :)

      Изтриване
  11. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1455487244524109&id=100001885424376 ^^ 😊

    Ако трябва да съм честна, всяка една книга, която хвана оставя в мен следа, някои по-дълбока, други - не толкова. Има доста такива, които препрочитам отново и отново, но именно "Пенрин" поредицата в момента стои на пиедестала в сърцето ми. За съжаление все още съм нямала възможност да си взема последната книга и като знак от съдбата попаднах на това в блога ти 😍

    @ves1996@abv.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти за участието в giveaway-я ми ^^
      Отлично знам какво изпитваш! Обожавам трилогията и самата мисъл, че трябваше да се разделя с нея все още ми тежи.. Удивително изграден свят, приказни герои, неочаквани обрати и спиращи дъха моменти.. какво повече да желае един читател!? И съм убедена, че ще останеш очарована от финала и :) Надявам се, ако ти си печелившият в играта, искрено да се насладиш на книгата, а след това с нетърпение очаквам да прочета мнението ти за нея ^^ Успех

      Изтриване
  12. Здравейте,
    Аз съм доктор Бен Питърсън, заемодател на частни заеми, който дава времеви възможности за заеми. Имате ли някакви финансови затруднения? Нуждае се от заем за консолидиране на дълга, при 2% строителство, кредит за недвижими имоти, рефинансиране, лични, бизнес цели или спешни пари? Вие сте бизнесмен или жени, които мислят за разширяване на вашия бизнес предлагат кредитиране от всякакъв вид. Ако се интересувате, свържете се с нас днес (24hoursloanservices@gmail.com)

    ОтговорИзтриване