вторник, 1 август 2017 г.

July Wrap Up & August TBR

Юли беше един удивителен и наситен с емоции за мен месец. И най-вече, с книги. През него попаднах на страхотни книжни попадения от всевъзможни жанрове и макар да се надявах броят да бъде малко по-голям, съм доволна от резултата.
Е, време е да ви покажа книжните съкровища, с които прекарах горещите летни дни на плажа и с които заспивах късно вечер. Или рано сутрин, зависи кой как го приема :D Но да, имам предвид точно заспивам с тях, защото десетки пъти ми се случи уж да затворя очи за минутка, а след това случайно да се събудя в 3 сутринта (и да продължа да чета, но това е друг въпрос). За да съм честна обаче смятам, че за мен именно това представлява магията на четенето: да не позволяваш на нищо, дори на будилника, да те принуди да оставиш любимите си герои настрана в замяната на няколко часа сън. (Е, съветвам ви да си оставите поне 2 часа, все пак трябва и да можем да изкараме новия работен ден)
 
"Златният мост" от Ева Фьолер
  Месецът започна с едно доста дълго очаквано четиво, което месеци наред хващаше прах в библиотеката ми. Чакането обаче бе възнаградено с приказното удоволствие от прочитането му, защото, хайде де, става дума за една от книгите на Ева Фьолер! А резултатът: удивително и бих казала дори по-добро продължение в трилогията "Пътуване във времето"! Повече за мнението ми относно книгата - тук :)

"Яж, моли се и обичай" от Елизабет Гилбърт
  Толкова дълго време хвърлях погледи на тази книга, а когато вече бях убедена, че трябва да я имам.. тя беше изчерпана. Късметът обаче се оказа на моя страна и съвсем скоро ми се обадиха от обществената библиотека, за да ми съобщят, че вече е на разположение при тях и мога да я заема. И тук чакането ми определено си струваше всяка секунда! Една страхотна, изпълнена със безценни житейски уроци и препоръки за начинаещи в медитацията като мен книга, която изпълни месеца ми със прекрасни емоции и много усмивки!

"Толкова близо до хоризонта" от Джесика Кох
  И след толкова усмивки, идва ред и на книгата, която бе причината дни наред да се разхождам подпухнала и със зачервени очи. "Толкова близо до хоризонта" се оказа разтърсваща, трогателна история, която чисто и просто разби сърцето ми! И защото раната е все още прясна, ви приветствам, ако имате още въпроси относно нея, да прочетете ревюто ми - тук :)
"Ще ти дам слънцето" от Джанди Нелсън
  След реката от сълзи обаче дойде времето на една типично по юлски слънчева книжка, с които прекарах първите дни от почивката си на плажа и искрено се наслаждавах на всяка секунда, както от книгата, така и от лятото! Джанди Нелсън ме удиви с първата си книга, а тази бих казала е дори по-добра! Не ми вярвате? Проверете сами! А ако имате нужда от още малко убеждаване, ето и ревюто ми към книгата - тук :)
"Най-доброто в мен" от Никълъс Спаркс
  За първи път чета нещо от автора, но останах истински запленена от стила му на писане и изпълнения с емоции сюжет, който ме накара да се съмнявам в цялостта на вече повторно подложеното ми на кризисна ситуация сърце! Като оставим настрана фактът, че отново ми се наложи да си изплача очите и да търпя въпроси от сорта на "Пак ли си плакала? Пак ли книга!?", "Най-доброто в мен" се оказа поредното книжно попадение този месец. Книга, която препоръчвам на всеки почитател на романтиката и съпътстващия я жанр!
"Кралска клетка" от Виктория Айвярд
  Е, в края на наситения с любовен привкус месец, идва време за малко екшън! А кой е по-добър в това освен непоклатимото и винаги готово за битка Мълниеносно момиче - Мер Бароу?! Отговорът е лесен: Никой! Затова и реших да прекарам последната седмица от месеца, и първите 2-3 дни от новия, в компанията на третата книга от поредицата "Алена кралица" и да утоля жаждата си за наситен с битки и неочаквани обрати сюжет, с който почетно да закрия месеца! Истината е, че ми оставам още стотина страници до края и смятам съвсем скоро да добавя и нея официално към списъка ми с прочетени!


Да, това бяха 6-те книги (по-скоро 5 и половина), които успях да прочета през изминалия месец. Като брой книгите не са много, но както към казвала и преди, аз не чета за бройка, а за удоволствие! А тук удоволствието несъмнено бе налице! 
Месец август ще се окаже и последния пълен месец от лятната ми ваканция, затова смятам да се отдам на някои доста дъъълго отлагани и още по-дълго очаквани книги. Ето и кои са те:

 
 А тук ще си оставя място и за книгата,
която трябва да получа след броени дни
с поръчаната от мен GEM BOX!

Както можете да забележите, списъкът ми не е дълъг, но и не желая да бъде, за да не се обременявам с някакви неизпълними цели. Не мога да чета бързо. Всъщност дори чета много бавно! Именно затова вече всеки месец си подбирам 5 книги, които със сигурност смятам да прочета и си оставям място за 1-2, които, ако пожелая, междувременно също мога да добавя към списъка с прочетени :)  
Е, това беше моят July Wrap up & August TBR! Надявам се да ви е било забавно и интересно и с нетърпение очаквам да прочета в коментарите кои са книгите които вие смятате да прочетете през август! А сега ви оставям с пожелания за лека и книжна седмица!

1 коментар:

  1. Очакват те някои много интересни книги! "Тайният портал", "Слънцето също е звезда" и "През Вселената" съм ги чела с огромно удоволствие и препоръчвам с две ръце и два крака, особено "Слънцето също е звезда". Също си прочела някои много интересни. Аз в момента чета "Толкова близо до хоризонта", която ми разбива сърцето отново и отново (знаеше ли че е трилогия?). Аз още не съм успяла да стигна до "Кралска клетка" и силно се надявам да успея до края на лятото, но и се съмнявам. Беше ми много интересно да прочета книжните ти впечатления и планове. Приятен и книжен месец! ❤

    ОтговорИзтриване